پرچم اهتزاز ، خرید پرچم اهتزاز ، چاپ پرچم اهتزاز ، پرچم سامورایی

پرچم اهتزاز سامورایی

پرچم اهتزاز عمودی (پرچم سامورایی)

پارچه ساتن

چاپ پرچم اهتزاز

پرچم اهتزاز افقی

پارچه ساتن 

برخی از ابعاد پرچم های اهتزاز

ابعاد افقی شامل : 240*140 – 210*120 – 150*90 – 120*70 سانتی متر می باشد.

ابعاد عمودی شامل : 5*1 – 4*1 – 3*1 – 2*1 متر می باشد.

قیمت پرچم اهتزاز لوگو چاپ دیجیتال

نام محصول
قیمت
پرچم اهتزاز 70 در 120 سانت270,000 تومان
پرچم اهتزاز 90 در 150 سانت320,000 تومان
پرچم اهتزاز 140 در 240 سانت زمینه سفید450,000 تومان
پرچم اهتزاز 140 در 240 سانت زمینه رنگی500,000 تومان
پرچم اهتزاز عمودی (سامورایی) 1 در 2 متر زمینه سفید
350,000 تومان
پرچم اهتزاز عمودی (سامورایی) 1 در 2 متر زمینه رنگی
420,000 تومان
پرچم اهتزاز عمودی (سامورایی) 1 در 3 متر زمینه سفید450,000 تومان
پرچم اهتزاز عمودی (سامورایی) 1 در 3 متر زمینه رنگی
500,000 تومان
پرچم اهتزاز عمودی (سامورایی) 1 در 4 متر زمینه سفید
500,000 تومان
پرچم اهتزاز عمودی (سامورایی) 1 در 4 متر چاپ بزرگ
580,000 تومان

توضیحات و بررسی

پرچم اهتزاز چیست؟

نام پرچم اهتزاز به میان آمد، باید بگوییم بحث ما رسما از این جا آغاز می شود. پرچم را درفش هم خطاب می کنند، عده ای اما مایلند آن را بیرق بنامند. فارغ از آن که آنچه پیرامونش صحبت می کنیم درفش است یا پرچم یا بیرق، باید بگوییم هدفش فریادِ هویت یک سازمان، گروه یا … است. این پرچم است که هویت سازمانتان را جار می زند و نمادِ شرکتتان را فریاد.

پرچم اهتزاز

آن زمان که شرکتی تأسیس می کنیم یا سازمانی ایجاد می نماییم بی تردید برآنیم هویت خویش را در بوق و کرنا داد بزنیم و آن را به گوش همگان برسانیم، این جاست که مفهوم پرچم نمود می یابد و مضمونش برجسته می گردد.

جانِ کلام این که پرچم، یک نماد است، نمادی شاخص و تمام عیار که تشکل ما را به تصویر می کشد و رسالتمان را روایت می کند. بدیهی است لازمه یک پرچم ظاهری است شکیل و درون مایه ای است پرمحتوا و پرفَحوا.

چاپ و تولید پرچم اهتزاز بصورت عمودی و افقی در سایزهای متنوعی انجام می شود .این نوع از پرچم ها جهت مقاصد گوناگونی استفاده می گردند از جمله استفاده از این نوع پرچم می توان به عنوان مثال استفاده شهرداری ها جهت آذین بندی خیابان ها و بزرگرراه ها و …  نام برد  همچنین شرکت ها و سازمان ها از این پرچم جهت بر افراشته شدن نماد سازمان و یا مجموعه نیز استفاده می نمایند .

پرچم یادگاری از گذشته های دور

خوب می دانیم پرچم، قدمتی چند هزار ساله دارد، آن زمان که قبایل با یکدیگر دست به یقه می شدند و برآن بودند با جنگی خونین، خود را برنده گودِ مبارزه اعلام کنند و فاتح میدان بخوانند.

مرور فیلم های گذشته تلنگری است عجیب، مشاهده فیلم ها، اهمیت پرچم را عیان می سازد و نشان می دهد پرچم حتی در گذشته های دور هم جایگاهی داشته برجسته و منزلتی داشته والا.

آن زمان که دو کشور عزمِ جنگ می کنند و جسورانه راهی میدانِ نبرد می گردند، آنچه در دست می گیرند تا از دور هویتشان را به نمایش بگذارند و اتحادشان را به رخ بکشند، پرچمی است بزرگ که به رنگی آغشته شده و به اشکالی مزین گشته.

همان طور که بار ها گفته ایم و گفته اند، در پسِ لفظِ پرچمدار نیز حکایتی است مشابه. پرچمدار همان کسی است که پرچم را به اهتزاز در می آورد تا گوش فلک را کَر کند و به اطلاع همگان برساند که نماینده تشکلی است متحد، نماینده گروهی است منجسم و تیمی یک صدا.

بنابراین این بخش را این گونه به پایان می بریم: پرچم نماد اتحاد است، درفش وجه تمایزی است میان شما و دگران.

پرچم اهتزاز کشورها

با پرچم اهتزاز، با صدایی رسا صحبت خواهید کرد

اگر بخواهیم پرچم اهتزاز را جزئی تر تشریح نماییم و واژه پرچم را با دقت بیشتری زیر ذره بین ببریم، باید بگوییم پرچم تلفیقی است از دو جزء “پر” و “چم”.

“پَر” که همان جزء نخست است “بالای” معنا می دهد و “چم” برگرفته از فعل چمیدن است به معنای “پیچ و خم خوردن” است.

اگر خاطرتان باشد اذعان نمودیم گروهی پرچم را بیرق می نامند. بد نیست بدانید بیرق واژه ای است ترکی که بعد ها جایگاهش را دو دستی تقدیم پرچم نمود و امروزه کمتر کسی است با شنیدن نام بیرق دریابد مقصود همان پرچم است، همان که آن را به اهتزاز در می آوریم تا هویتمان را بسراید.

جنسِ پرچم عموما از پارچه است، پرچم حتی می تواند بر کاغذ نقاشی شود. پرچم اهتزاز، آمیخته با رنگ های مفهومی است، می دانید منظورمان چیست؟ مقصودمان این است که در ورایِ هر رنگِ پرچم، داستانی خوابیده و در پشتِ هر نمادش، دنیایی از مفاهیم جا خوش کرده است.

پرچم که با هر سازمان عجین شده و با هر گروه گره خورده، رنگ ها و نماد های مختلف را زیر یک چتر می آورد تا رسالت یک سازمان را به تصویر بکشد و هدفش را به شکل مفهومی به دست بیننده برساند.

صحبت پایانی

بهترین انواع پرچم اهتزاز، همان ها هستند که نماد ما را جسورانه به اهتزاز در می آورند و به شکلی شکیل نمایش می دهند. تولید و چاپ پرچم اهتزاز را به آن ها بسپارید که در این زمینه متخصصند و به قول معروف حرفی برای گفتن دارند، آنان که در کارشان به علم روز تکیه زده اند و به تجربه ای ارزشمند متوسل شده اند.

خرید پرچم مذهبی

چاپ پرچم ساحلی

ریسه پرچم

کلیه حقوق این سایت متعلق به ایرانیان پابلیش می باشد
گفتگوی آنلاین در واتس آپ